کد مزایده : 3201111344      دسته بندی : کامیون و کامیونت و کشنده       خراسان رضوی - مشهد

  متن مزایده :

مزایده و فروش تعداد 2 دستگاه خودرو سنگین شامل:


کامیون بنز باری چوبی مدل 1980

مونتاژ خارج - اطاق جلو ضرب خوردگی و رنگ پریدگی دارد -  نیاز به بازسازی اطاق جلو دارد. (ضربه خورده و رنگ دارد) -  موتور روشن می شود و کار می کند -  میل لنگ، تعمیر آخر است و نیاز به بازسازی موتور دارد - دستگاه انتقال نیرو سالم - شاسی ها دوبل و سالم - عقب سالم - لاستیک های جلو سیمی 90 درصد سلامت و لاستیک های عقب جمعاً 20 درصد - زاپاس 10 درصد -  وضعیت عمومی (صندلی، تودوزی و کنسول جلو) متوسط است - مقداری روغن ریزی دارد

بیمه دارد - آمپرجات سالم


کامیون بنز باری چوبی مدل 1979 رنگ زرد

مونتاژ خارج - اطاق بار پوسیدگی دارد - به ویژه قسمت پشت سر اطاق جلو، اطاق جلو تعویض شده و مقداری رنگ پریدگی دارد - روغن ریزی زیاد از سر قالپاق پمپ هیدرولیک و سر موتور - گازوئیل ریزی از پمپ گازوئیل دارد - موتور نیاز به تعمیر دارد - دستگاه انتقال نیرو سالم - لاستیک های جلو 80 درصد و لاستیک های عقب جمعاً 25 درصد - شیشه جلو شکسته است -  زاپاس 5 درصد -  وضعیت داخل کابین، صندلی، تودوزی و ... ضعیف است و نیاز به سیم کشی دارد.


امکان بازدید از خودروها در زمان اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد.



 تاریخ انتشار مزایده : 1401/11/11
  تاریخ پایان مزایده : منقضی گردید!


متقاضی محترم، شما می توانید تمام اطلاعات این مزایده را دانلود و مشاهده نمایید.

تصویر پیش فرض آگهی
مزایده های مشابه

سامانه مزایده خودرو دارای مجوز نماد اعتماد، از سازمان صنعت معدن و تجارت و وزارت ارشاد می باشد و فعالیت‌های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این سایت دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد و خرید از این سایت زیر نظر پلیس فتا می باشد.